Jak zaplanować własną karierę? Jak przeprowadzić własną kampanię PR na rynku pracy? Poradnik „Jak się rozwijać, by rozwinąć skrzydła? Czyli jak zastosować techniki PR na rynku pracy” pomoże każdemu zadbać o własny rozwój zawodowy. Książka czerpie z praktyki PR i prowadzi czytelnika poprzez kolejne kroki planowania kampanii PR pokazując jednocześnie w przejrzysty sposób, jak każdy z nas może wykorzystać wiedzę ekspertów public relations do planowania i kształtowania własnej kariery zawodowej.
Cenię
sobie tę powieść przede wszystkim za to, że - w przeciwieństwie do
innych, schematycznych romansów - bohaterowie nie mają lat dwudziestu,
maksymalnie trzydziestu. Timmie ma 46 lat, Jean – Charles jest już po
pięćdziesiątce. I bardzo dobrze!
Więcej...
Siłą
tej książki jest bezosobowy stosunek autorki do całej historii. Stoi na
drugim planie, pokazuje, nie angażuje się emocjonalnie. To dlatego
całość osiąga wyjątkowy wymiar.
Więcej...
Czytając
takie książki, aż marzy się, żeby zobaczyć je przełożone na deski
teatru. Byłby murowany hit, w przeróżnych grupach demograficznych.
Większość tej małej książeczki zajmują doskonale napisane dialogi oraz
interakcje bohaterek i mężczyzn obecnych w ich życiu.
Więcej...